Mød trine stuhr, about a house

Villa No. 8 og About a House har indgået et samarbejde

Kategori

Interview

Skrevet af

Villa No. 8

Udgivet

September 2024

About a House er specialister i administration af ferieboliger i udlandet med en særlig vægt på personlig og professionel service. Med mange års erfaring inden for ejendomsadministration, både i Danmark og internationalt, tilbyder de skræddersyede løsninger, der skaber tryghed og gennemsigtighed for deres kunder. Virksomhedens stifter deler her sin rejse mod at blive en betroet partner for ejere af luksusejendomme, og hvordan About a House skiller sig ud med deres unikke tilgang.

“Min passion for rejser og ejendomme kombineret med en dyb interesse for at forstå forskellige kulturer og markeder, ledte mig naturligt ind i administration af ferieboliger i udlandet.”

- ceo og founder Trine stuhr

Hvem er About a House?

Vi har specialiseret os i administration af ferieboliger i udlandet, med fokus på at tilbyde personlig og professionel service til ejere og ejerforeninger – vi kalder os House Managers. Vi har en dyb forståelse for de unikke udfordringer, der er forbundet med at administrere ejendomme i andre lande og samtidig eje dem sammen med andre, og vi stræber efter at skabe tryghed og gennemsigtighed for vores kunder gennem tæt kommunikation, god service og ekspertise. Vi administrerer også ejendomme i Danmark, hvor vi holder opsyn, udfører vedligeholdelse og en række skræddersyede løsninger.

“Vi skiller os ud ved at tilbyde en skræddersyet service, hvor vi lægger stor vægt på kommunikation, gennemsigtighed og personlig relation.”

- ceo og founder trine sthur

Hvordan endte du med at blive specialiseret i administration af ferieboliger i udlandet?

Min passion for rejser og ejendomme kombineret med en dyb interesse for at forstå forskellige kulturer og markeder ledte mig naturligt ind i administration af ferieboliger i udlandet, og jeg har i løbet af de sidste 7 år administreret mere end 200 luksusferie ejendomme primært i Sydeuropa, men også New York og Danmark. Jeg startede About a House, da jeg så et behov for en mere personlig og engageret tilgang til administration af ejendomme, hvor ejere kunne føle sig trygge ved at have én lokal partner med international erfaring.

Hvad adskiller About a House fra andre administrationsselskaber?

Vi skiller os ud ved at tilbyde en skræddersyet service, hvor vi lægger stor vægt på kommunikation, gennemsigtighed og personlig relation. Vi går længere end blot den administrative del og fungerer som en betroet partner for vores kunder, hvilket giver dem ro i sindet ved at vide, at deres ejendom er i gode hænder, så de kan holde ferie og slappe af. Vi kan tilbyde en lang række services udover det sædvanlige med projektstyring, indretning og Concierge services, hvis man også har brug for det.

Hvilke kerneværdier arbejder du med, når I servicerer ejerforeninger?

Vores kerneværdier er tillid, ansvarlighed og professionalisme. Vi tror på at opbygge stærke relationer med ejerforeninger gennem ærlig kommunikation og en høj standard for service. Vores mål er altid at handle i vores kunders bedste interesse og at skabe løsninger, der opfylder deres behov.

Kan du dele en særligt udfordrende eller givende opgave du har haft i forbindelse med en bolig i udlandet?

En af de mest givende opgaver, vi har haft, var at hjælpe en ejerforening med at navigere gennem en kompleks juridisk udfordring i Spanien. Det krævede tæt samarbejde med lokale advokater og myndigheder, men ved at være vedholdende og løsningsorienterede lykkedes det os at få en tilfredsstillende løsning på plads for alle parter.

“En af de mest markante tendenser er den øgede efterspørgsel efter bæredygtige og miljøvenlige løsninger, noget vi integrerer i vores administrationstjenester.”

- ceo og founder trine stuhr

Hvad tiltaler dig ved Villa No. 8 og hvad ser du som den største fordel ved vores samarbejde?

Villa No. 8 er et fantastisk delekoncept med et stort potentiale efter min mening, og det, der tiltaler mig mest, er den energi alting udføres med. Mille er meget dedikeret og ikke mindst meget bevidst om, hvad det er hun er rigtig dygtig til og brænder for. Jeg tror meget på ideen om at dele, da det både er den bæredygtige måde at eje bolig på og en økonomisk fordel, at have nogle at dele omkostningerne med. Ideen om at 8 deler en bolig er fremragende, da man får et godt kendskab til hinanden i ejerkredsen, og sammen kan koncentrere sig om netop den bolig. Den største fordel ved vores samarbejde er den gensidige forståelse, respekt og tillid, for hinandens kompetencer, hvilket gør det muligt for os tilsammen at levere den bedst mulige service og sikre, at ejendommene altid præsenterer sig fra sin bedste side til ejernes store glæde.

Hvordan håndterer du sprogbarrierer eller kulturelle forskelle når du skal indgå aftaler i udlandet?

Jeg har lært vigtigheden af at være kulturelt følsom og at gøre en indsats for at forstå lokale skikke og normer. Når det kommer til sprogbarrierer, samarbejder jeg med lokale partnere for at sikre, at alle aftaler og kommunikation er klare og præcise. Dette hjælper med at bygge bro over eventuelle misforståelser og sikrer en gnidningsfri proces.

Kan du fortælle lidt om hvordan du kommunikerer med ejerforeningerne og hvordan du sikrer at foreningernes ønsker bliver opfyldt?

Vi prioriterer en åben og løbende dialog med ejerforeningerne. Gennem regelmæssige opdateringer og møder, samt ved at være tilgængelige, når de har brug for det, sikrer vi, at deres ønsker og krav bliver forstået og imødekommet. Vi samarbejder tæt med ejerforeningerne om at afstemme forventningerne til samarbejdet, så beslutninger træffes i overensstemmelse med deres forventninger og ønsker. Vi er meget bevidste om, at det er deres bolig, ikke vores, selvom vi passer på den, som var det vores egen.

ajax-loader